Bordro Plus | Netup Yazılım

Bordro Plus

Güçlü işletmeler için hızlı ve verimli bordro yönetimi...

Bordro Plus



İnsan Kaynakları departmanlarının bordro işlemlerini hızlı ve hatasız gerçekleştirmelerine olanak tanıyan Logo Bordro Plus ürünü, işlem takibinin kolaylığı sayesinde operasyonel maliyetleri de düşürüyor.

Her ölçekten işletmeye uygun

Bordro işlemlerini dışarıdan destek alarak değil, kendisi yönetmek isteyen büyük, orta ya da küçük ölçekli tüm işletmeler Logo Bordro Plus ile bordro süreçlerini kolayca yönetebiliyor.

Mevzuata uygun bordro işlemleri

İşletmeler Logo Bordro Plus ile yasal mevzuatlara uygun, hatasız ve kolayca bordro yönetimi yapabiliyor; böylece şirket dışı paydaşlardan hizmet almaya gerek kalmıyor ve hem maliyet hem de iş gücü tasarrufu sağlanıyor.

Güncel mevzuata uyumluluk

Logo Bordro Plus, standart olarak sunulan Sicil Yönetimi modülüyle, sicil kartları ve tüm güncel yasal evrakların oluşturulma ve takibini kolaylıkla yapmayı sağlıyor. Çözümün Dokümantasyon Takibi özelliği, sicille ilişkilendirilmiş dosyalara hızlı erişim sağlarken, oluşturulan Zaman İzli Kayıtlar da tüm sicil ve kanun bilgilerindeki değişikliklere eksiksiz şekilde ulaşmayı ve bu çerçevede geçmişe dönük raporlama yapabilmeyi mümkün kılıyor.

Bordroların aylık e-posta ile gönderimi

Logo Bordro Plus, bordro hesaplamaları için gereken her türlü özlük bilgisi ve tahakkuk işlemlerinin Bordro Yönetimi modülüyle kolay ve hatasız bir şekilde yapılmasını, hesaplama dönemlerinin de ödeme günlerine göre uyarlanabilmesini sağlıyor. Hazırlanan maaş bordroları, tüm çalışanlara şifreli olarak e-postayla gönderilebiliyor, böylece iş yükü ve kağıt maliyetleri ciddi oranda azalıyor.

Ürün ile ilgili daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.