Mind Budget
Güçlü kontrol mekanizmaları ve hataya yer bırakmayan veri girişi özellikleriyle Logo Mind Budget, bütçe hazırlık dönemlerinde zamandan tasarruf sağlıyor; her departmanın kendi bütçesini ortak bir platform üzerinde oluşturmasıyla bütçe yönetimini kolaylaştırıyor.
Güvenilir bütçeler
Logo Mind Budget, işletmelerin bütçe yönetimi süreçlerini kolaylaştırıp hızlandırmanın yanı sıra, oluşturulan bütçelerin güvenilirliğini de artırıyor. Güçlü kontrol mekanizmalarıyla veri kontrolü sağlarken, veri giriş uygulamalarında da hataya yer bırakmayan bir sistem sunuyor. Gelişmiş yazılım mimarisi sayesinde esnek ve güvenilir bir çalışma platformu sağlayan Logo Mind Budget, bütçe hazırlamada disiplin ve tutarlılığın garantisi oluyor.
Zaman tasarrufu
Tutarlı öngörüler ve isabetli kararlar için ilk adım olan Logo Mind Budget ile bütçe hazırlama süresi önemli ölçüde kısalırken, bütçe revizyonu da kolaylaşıyor. Logo Mind Budget, bütçe süreçlerinin daha hızlı ve kolay hale gelmesiyle iş gücü ve zaman tasarrufu sağlarken, maliyet kontrolünü ve finansal sonuçları da iyileştiriyor.
Hızlı ve güvenli veri girişi
Logo Mind Budget, maksimum doğrulukla veri girişini sağlayan yapısıyla, bütçe güvenilirliğini artırıyor. Ayrıca Microsoft Excel ile uyumlu mimarisi sayesinde Excel’den hızlı veri aktarımı yapılabiliyor. Organizasyon şemaları, bütçe kalemleri, alt bütçeler, bütçe boyutları ve ödeme planları sistem üzerinde ve tek bir ekrandan kolayca tanımlanabiliyor, böylece planlanan bütçeler hızlı bir şekilde hayata geçirilebiliyor. Bu sayede, bütçe hazırlama döneminde harcanan zaman ve emek de önemli ölçüde azalarak insan kaynağı tasarrufu sağlanıyor.
Kullanıcı dostu tasarım
Farklı sektörlerdeki işletmelerin çalışma alışkanlıklarına yanıt veren tasarım sayesinde çalışanlar Logo Mind Budget’a hızla uyum sağlayabiliyor. Microsoft Excel hücre ve sayfa yapısına benzer tasarımıyla hızlı veri girişi sağlayan çözüm, yenilikçi, ölçeklenebilir, ortak çalışmaya açık ve bilgi işlemden bağımsız yapısıyla da kullanım kolaylığı sunuyor.
Konsolidasyon avantajı
Logo Mind Budget ile departman, organizasyon ya da fonksiyon bazlı hazırlanan bütçeler, yine sistem üzerinde konsolide edilebiliyor. Böylece alt bütçeler arasında uyum sağlanırken, işletmenin genel bütçe tablosu da hızlı bir şekilde ortaya çıkarılabiliyor. Örneğin, pazarlama departmanı için hazırlanan bütçe, genel bütçeyle konsolide ediliyor ve daha sonra alt kırılımdaki bütçelere de aynı ekran üzerinden kolayca ulaşılabiliyor. Ayrıca nakit akış raporu, gelir tablosu ve bilanço gibi finansal raporlar da Logo Mind Budget üzerinden alınarak pivot tablolar, gelişmiş grafikler ve standart raporlarla bütçe analizleri kolayca yapılabiliyor. Logo Mind Budget ile entegre çalışan Logo Mind Insight iş analitiği çözümü, bilgileri kaynağından alarak kullanıcılara kolay okunur ve yüksek etkileşimli ekranlar sunuyor.