Mind Navigatör | Netup Yazılım

Mind Navigatör

Verilerinizi analiz ederek Logo ERP Çözümleriyle bütünsel bir entegrasyon yapısı sunan bir raporlama çözümüdür.

Mind Navigatör



İşletmelerin ihtiyaç ve taleplerine kolaylıkla uyum sağlayabilen Logo Mind Navigator, üretilen tüm karmaşık verileri süzüp çok boyutlu analizlerle stratejik açıdan önemli bilgilere dönüştürüyor.

Logo ERP çözümleriyle kolay entegrasyon imkanı sunan Logo Mind Navigator, kurumsal kaynak planlama ile Microsoft Excel arasında dinamik bağlantı kuruyor. Böylece sistemdeki tüm verilere online erişilerek, raporların güncel tutulması sağlanıyor. Excel üzerinden eklenti olarak kullanılabilmesi ve farklı bir arayüz öğrenme ihtiyacının olmaması da kullanımda kolaylık sunuyor. Sunduğu hazır modeller, farklı veri kaynaklarıyla bağlantı kurma, raporların webden ve mobilden görüntülenebilmesi özellikleriyle Logo Mind Navigator, işletmenize her an her yerden yol gösteren bir rehber oluyor.

Değer katan analizler

Logo ERP ürünleri ile entegre çalışan Logo Mind Navigator, farklı kaynaklardan gelen karmaşık verileri işleyip anlamlı raporlara dönüştürerek işletmelere değer katıyor. Özetten detaya veri analizi, hazır modeller ve farklı veri kaynaklarına bağlantı kurabilme özellikleri bulunan Logo Mind Navigator, böylece işletme genelinde veri analizini mümkün kılıyor.

Hızlı ve dinamik raporlar

Logo Mind Navigator, gelişmiş filtre yapısı sayesinde, ihtiyaç duyulan verilere ihtiyaç olan anda ulaşarak, raporların bu veriler etrafında oluşturulmasına olanak sağlıyor. Zamanlanmış görevler sayesinde, verilen zaman aralıklarında Excel raporları güncellenerek istenen kişilerle paylaşılıyor, böylece hızlı ve dinamik raporlar üretiliyor. Oluşturulan raporlar, sistem üzerinden tüm ilgililere e-postayla gönderilerek etkili ve hızlı iletişim elde ediliyor.

Hazır raporlar

Herhangi bir özelleştirme gerektirmeyen analizler için Logo Mind Navigator ile birlikte gelen standart şablonlar, raporlama süreçlerini hızlandırıp kolaylaştırıyor. Bu standart raporlar Malzeme Yönetimi, Satış Yönetimi, Satın Alma Yönetimi, Sipariş Yönetimi, Finans Yönetimi, Muhasebe Yönetimi ve Üretim Yönetimi’ni kapsıyor. Hazır sorgu modelleri, rapor şablonları ve saklı yordamlar (Stored Procedure) sayesinde çok kısa sürede detaylı raporlamalar yapılabiliyor.

Özelleştirilebilir raporlar

Standart raporlar yerine, sektöre ya da işletmeye özel raporların hazırlanması gerektiğinde de Logo Mind Navigator kullanılabiliyor. Özel yazılan saklı yordamlar, kullanıcı tanımlı modeller ve tablolar oluşturma ve farklı veri kaynaklarından veri alma özellikleriyle Logo Mind Navigator, herhangi bir formül ya da SQL cümleciği yazmaya gerek kalmadan, ihtiyaç duyulan tüm raporları kolayca özelleştiriyor.

Zamanlanmış görevler

Logo Mind Navigator, Excel raporlarının belirlenen zaman aralıklarıyla güncellenmesini ve kayıtlı kişilere e-posta olarak gönderilmesini de sağlıyor. Böylece işletme verileri ve dolayısıyla raporlarda oluşan tüm değişiklikler, ilgili kişilerle güncel olarak paylaşılabiliyor.

Ürün ile ilgili daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.